Размер шрифта: A A A
Цвет сайта: A A A A

O’zbеkistоn banklari Assоtsiatsiyasi Bоsh dirеktоrining
virtual qabulxonasi

Sizda hal etilmagan masalalar/muammolar, ariza, shikoyat yoki takliflar bormi?
O’zbеkistоn banklari Assоtsiatsiyasi Bоsh dirеktоriga murojaat qilishingiz mumkin.
(+998 71) 238-69-61
Savol, shikoyat va takliflaringizni O’zbеkistоn banklari Assоtsiatsiyasi Bоsh dirеktоri nomiga (+998 71) 238-69-61 telefon raqami orqali bog’lanib, bildirishingiz mumkin.

Murojaatlar statistikasi

Jismoniy shaxslar
Yuridik shaxslar
Xususiy tadbirkorlar
Yakunlangan murojaatlar

Murojaatni yuboring

Select date in calendar

* To’ldirish majburiy bo’lgan katakchalar

Murojaatni tekshirish

Murojaat maqomini tekshirib ko'ring
Agar siz tomondan avval ariza jo’natilgan bo’lsa, arizangiz holatini bilish uchun ariza ro’yxat raqamini kiriting va “Tekshirish” tugmasini bosing.

Ommaviy oferta


Hurmatli foydalanuvchi!

Sizga O’zbеkistоn banklari Assоtsiatsiyasi Bоsh dirеktоriga bevosita elektron tarzda murojaatlarni yuborish imkoniyati taqdim etilmoqda. Shu bilan birga, Sizning yuborayotgan murojaatingiz rasmiy maqomga ega ekanligini ham eslatib qo'ymoqchimiz.


Shu sababli, Sizdan quyidagilarni unutmasligingizni so'raymiz:

  1. Jismoniy shaxs sifatida murojaat yo'llasangiz familiyangiz (ismingiz, otangizning ismi), yashash joyingiz to'g'risidagi ma'lumotlar ko'rsatilgan va murojaatingiz mohiyati bayon etilgan bo'lishi shart. Yuridik shaxs sifatida murojaat yo'llasangiz yuridik shaxsning to'liq nomi, uning joylashgan joyi (pochta manzili) to'g'risidagi ma'lumotlar ko'rsatilgan va murojaatning mohiyati bayon etilishi talab etiladi.

  2. Alohida e'tibor bering! Tuhmat, haqorat so'zlar ishlatilgan va yolg'on xabar beruvchi murojaatlarni taqdim etish mumkin emas.

  3. Shuningdek, quyidagi holatlarda murojaatlaringiz rad etilishi mumkinligini eslatib o'tmoqchimiz:

    • odobsizlik mazmunidagi murojaatlar (uyatsiz yoxud haqoratli iboralar, tahdidlar, mantiq va ma'nosi bo'lmagan takliflar va shunga o'xshash murojaatlar);
    • murojaat matnida tushunarsiz qisqartirishlar yoki reklama materiallari mavjud bo'lgan, tarkibida aniq arizalar, shikoyatlar yoki takliflar bo'lmagan murojaatlar

  4. Shuningdek, foydalanuvchining bir necha bor bitta masala bo'yicha javob berilgan murojaatini qayta yuborilganda agar unda yangi vajlar yoki holatlar keltirilmagan bo'lsa, ko'rib chiqilmaydi.

Mazkur shartlarning barchasi O'zbekiston Respublikasining amaldagi qonunchiligidan kelib chiqqan holda belgilangan.



Belgilangan matnni tinglash uchun quyidagi tugmani bosing Powered by GSpeech